Comunicarea in orice domeniu este primordiala. Chiar dacă o bancă reduce comisioanele de administrare a contului și oferă cele mai bune dobânzi unui client, dacă acesta din urmă nu se simte nici luat în considerare și nici ascultat, atunci anumite eforturi de fidelizare vor rămâne în zadar. Înainte de a implementa oferte și de a propune toate aceste politici specifice, este necesar ca orice institutie financiara să faca un pas înapoi pentru a înțelege exact așteptările reale ale clientului. In acest scop, a comunica eficient este important, iar un nr tel provident si un serviciu clienti pe masura pot face mai mult decat orice dobanda preferentiala ori avantaje materiale.
O experiență bună pentru clienți înseamnă că clientii și-au văzut nevoile îndeplinite cu un efort minim din partea lor. Relația cu clienții se bazează și pe încredere, care trebuie construită pe măsură ce au loc schimburile și tranzacțiile.
De ce e important sa ai la indemana un nr tel provident
În fața acestor așteptări multiple din partea clienților, institutiile se confruntă cu o provocare: să îmbine digitalizarea și umanul, acest „suflet în plus” care va face diferența in fata clienților lor și pe care încă îl asociem prea puțin cu o parte de baza a activitatii.
Eclipsat de internet și de sucursală, telefonul este totuși un canal de relație cu clienții pe care institutiile nu ar trebui să-l neglijeze. Telefonul își caută locul în organizarea distribuției
Nr tel provident: telefonul își caută locul în comunicarea cu clientii
A suna la un nr tel provident este un act frecvent și este una dintre cele mai comune modalități de a intra în contact cu institutia financiara. Totuși, în spatele acestui act banal, stau diverse strategii și organizații în funcție de instituție. În fața acestor structuri cu mai multe fațete, clienții își găsesc cu greu drumul.
Romanii efectuează, prin toate canalele combinate (email, telefon, prezenta fizica), o mare majoritate a tranzacțiilor de bază. Dintre toate aceste interacțiuni, telefonul către sucursală, consilierul sau institutie financiara este al 3-lea canal, cu mult în urma internetului și a sucursalei fizice .
Cu toate acestea, comparativ cu alte canale, comunicarea prin intermediul unui nr tel provident face posibilă procesarea unei proporții mai mari de tranzacții cu valoare adăugată: aproape 40% din comunicările cu clienții se referă la servicii post-vânzare sau consiliere. Aceste apeluri de valoare mai mare sunt destinate aproape exclusiv consilierului sau sucursalei. Apelurile telefonice către sucursală sau direct către consilier reprezintă, de asemenea, marea majoritate a volumului de apeluri.
Avantajele punerii la dispozitie a unui nr tel provident pentru clienti
Control mai bun al institutiei
Există o satisfacție mai mare față de tranzacțiile efectuate prin telefon de către clienți față de clienții băncilor tradiționale ce stau la un ghiseu, în special în ceea ce privește operațiunile simple, procesarea cererilor de explicații sau soluționarea litigiilor.
Oferta explicata cu ajutorul unui apel la nr tel provident
O explicație preliminară a funcționalităților (și limitelor) platformelor telefonice face posibilă rezolvarea parțială a discrepanței dintre calitatea așteptată și calitatea percepută de clienți, limitând probabil „așteptarea excesivă” in telefon a acestora din urmă.
Vezi toate ofertele la creditele online Provident!
Apelurile efectuate catre un nr tel provident au potențial
Contrar unei idei preconcepute, mulți clienți ar fi de acord să fie abordați mai des prin telefon. Apelurile efectuate catre sau de la un nr tel provident au așadar un potențial puternic de dezvoltare și transformare dacă sunt efectuate cu afinitate și conform unei frecvențe adaptate de o persoană de contact familiarizată cu situația clientului.
Dincolo de numeroasele și necesare căi de optimizare a canalului „telefonic”, rolul unui consilier financiar va rămâne central în managementul relațiilor telefonice cu clientii. Pentru a permite acestui instrument, prin nr tel provident, să evolueze, va fi totuși necesar să admitem că anumite strategii ar trebui revizuite pentru a sprijini clienții care sunt din ce în ce mai dornici să-și gestioneze relația cu o institutie.