Sari la conținut

Cui te adresezi pentru o reclamatie provident

Cui te adresezi pentru o reclamatie provident

Am selectat pentru tine cele mai avantajoase 8 variante de credite online! Vezi mai jos!

Credius

Credite de nevoi personale;

 Credite online simplu si rapid;

Istoric negativ;

Aplicare online!

mai mai credit online

Mai Mai Credit

Banii ajung pe cardul tău aproape instant;

Fără adeverință de venit;

Fără garanții sau giranți;

Aplicare și aprobare rapidă!

Credit Prime

Credite usor de obtinut;

Credite usor de rambursat;

Transfer de bani instant;

100% online!

Provident

Credit rapid;

Aplicare online;

Refinantare imprumuturi;

Rate fixe!

Viva Credit

Fara giranti;

Fara adeverinta;

Totul online;

Perioada nederminata!

Credit Fix

Credite rapide online;

Totule ste foarte simplu;

Credit online instant;

Usor de rambursat!

Hora Credit

Fara comisioane nejustificate;

Credit nebancar;

0% dobanda pentru clientii noi;

 Suma maxima 10.000 lei.

Ocean Credit

Imprumuturi rapide online;

Variante multiple de credite;

Credite simplu de obtinut;

Oferte avantajoase!

Dacă sunteți nemulțumit sau nu sunteți de acord cu practica Provident, fiti întotdeauna deschis la căutarea unei soluții pe cale amiabilă deoarece aceasta vă poate rezolva rapid o reclamatie provident. Această procedură amiabilă este gratuită. Vrei să știi cum să faci o reclamatie provident? Când să contactați mediatorul? Fii atent, trebuie să urmezi diferiții pași…

Pasul 1 in caz de reclamatie provident: mai întâi contactați persoana de contact obișnuită

Înainte de orice altceva,pentru o reclamatie provident, exprimați-vă nemulțumirea față de consilierul dumneavoastră pentru clienți sau de managerul sucursalei (programare, e-mail etc.). Această persoană vă va putea oferi informații și poate rezolva situația de la originea reclamației dumneavoastră.

Pasul 2: Trimiteți o reclamatie provident scrisă catre companie

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul din partea contactului dumneavoastră obișnuit, trimiteți o reclamatie provident scrisă la departamentul de reclamații al sediului dumneavoastră sau a intermediarului cu care nu sunteți de acord, de preferință prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

Nu ezitați să cereți consilierului dumneavoastră obișnuit datele de contact ale departamentului de reclamații.

Aceste informații sunt disponibile, în special, pe site-ul profesionistului și în zonele publice de recepție, acolo unde există.

Într-o reclamatie provident scrisă, acordați o atenție deosebită:

  • prezentați clar subiectul disputei dvs.;
  • menționați toți pașii pe care i-ați făcut deja;
  • atașați o copie a documentelor justificative și orice schimburi de scrisori sau e-mailuri pe acest subiect. Păstrați întotdeauna originalele!
  • cereti o confirmare de primire a reclamației dumneavoastră scrise în termen de 10 zile lucrătoare.

În cazul în care cererea dumneavoastră este respinsă, chiar și parțial, în răspunsul departamentului de reclamații trebuie să se precizeze posibilele remedii, și în special datele de contact ale Mediatorului competent.

Vă rugăm să rețineți, în cazul în care este o reclamatie provident legată de un serviciu de plată (transfer, card bancar, etc.), această perioadă de 2 luni se reduce la 15 zile lucrătoare și nu poate depăși 35 de zile lucrătoare.

Pasul 3: Contactați mediatorul numai dacă nu există niciun răspuns în termen de 2 luni sau dacă răspunsul la aceasta reclamatie provident scrisă nu vă satisface

Orice client are dreptul de a recurge gratuit la un mediator în vederea soluționării pe cale amiabilă a litigiului dintre acesta și o companie de credit. Unele unități oferă și un sistem de mediere pentru clienții lor profesioniști.

De asemenea, în absența unui răspuns la o reclamatie provident în termen de 2 luni sau în cazul în care răspunsul oferit de departamentul de reclamații al sediului la care mergeti de obicei sau un intermediar care nu vă mulțumește, puteți contacta mediatorul, cu condiția să nu fi fost inițiate sau să existe nicio procedură judiciară. pe cale să fie iniţiată.

Procedura de mediere este liberă, confidențială și imparțială.

În cazul respingerii, chiar parțială, a cererii dumneavoastră, răspunsul din partea departamentului de reclamații trebuie să precizeze posibilele remedii, și în special datele de contact ale Mediatorului competent.

Datele de contact ale Mediatorului sunt disponibile și pe site-ul instituției sau al intermediarului.

Atentie, trebuie neaparat sa fi contactat departamentul de reclamatii al unitatii sau intermediarul inainte de a apela la Mediator. În caz contrar, cererea dumneavoastră de mediere nu poate fi procesată.

Pentru a facilita o examinare referitoare la o reclamatie provident, este imperativ ca cererea dumneavoastră de mediere să cuprindă în mod clar și precis:

  • un rezumat cronologic al litigiului dvs.;
  • o copie a schimburilor de scrisori sau e-mailuri referitoare la acest litigiu și în special a răspunsului din partea departamentului de reclamații al unității sau a intermediarului. Nu uitați să indicați, dacă este cazul, că nu ați primit un răspuns la reclamația dvs. scrisă în termen de 2 luni;
  • copii ale documentelor justificative (contracte, extrase de cont etc.) și orice documente pe care le considerați utile pentru studierea dosarului dumneavoastră.

In caz de reclamatie provident, trebuie sa stiti ca institutia este deschisa mereu la discutii si ca trebuie sa încercați mereu sa rezolvati situatia fara probleme in plus!

 

Vezi si alte articole despre Provident!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *