Sectorul financiar se schimbă. Concurența a crescut considerabil de la apariția institutiilor financiare online. Clienții, cândva foarte atașați de banca lor, devin din ce în ce mai volatili și nu mai ezită să intre pe web complet sau să schimbe rețeaua bancară.
În acest context în schimbare, toate institutiile financiare lucrează la poziționarea lor pentru a ieși mai bine în evidență. Aceste poziții au totuși o valoare comună în comun: satisfacția și ascultarea clientului.
Relatii clienti provident, un partener de baza pentru orice client
Pentru a-și îmbunătăți departamentul relatii clienti providenti, aceasta companie se bazeaza pe:
- O soluție simplă și flexibilă pentru a asculta clienții în multicanal (e-mail, telefon, site web)
- Cunoaște performanța relației cu clienții a fiecărei agenții, având în același timp o vedere consolidată a întregii rețele.
- Este reactiv si propune soluții clientului în caz de nemulțumire.
- Un proces automatizat pentru a ușura echipele, a evita erorile umane și a avea o bază de date de clienți mereu actualizată a devenit esențial.
- Descopera cum la fiecare punct de contact dintre institutie și client este posibilă îmbunătățirea relației cu clienții în timp ce aflați puțin mai multe despre acesta din urmă. Această viziune se poate aplica și online.
Elemente de interes referitoare la departamentul de relatii clienti provident
1 – Întâlnirea clientului cu consilierul său
Clientul vine la sucursală pentru o programare cu consilierul său sau este vizitat de consilier pentru o mai buna intelegere a conditiilor obtinerii unui credit.
2 – Trimiterea unui chestionar de satisfacție privind experiența cu serviciul de relatii clienti provident
La finalul programării, acesta primește un chestionar de satisfacție prin SMS și/sau email. Întrebările sunt adaptate dinamic în funcție de profilul său, identificatorul personal din baza de date a clienților și subiectele abordate în timpul întâlnirii cu consilierul său.
Personalizarea întrebărilor în funcție de experiența pe care tocmai a avut-o clientul poate crește semnificativ rata de răspuns. La creșterea acestei rate contribuie și adaptabilitatea perfectă a chestionarului la dispozitivul utilizat (smartphone, tabletă sau calculator).
3 – Urmărirea automată a clienților
Clientul răspunde la chestionar. Dacă nu răspunde după o anumită perioadă de timp, se trimite automat un memento prin e-mail.
4 – Analiza în timp real a răspunsurilor clienților
Răspunsurile clienților sunt analizate în timp real.
5 – Prelucrarea cererilor și îmbogățirea datelor
Răspunsurile sunt integrate automat într-o strategie de imbunatatire a serviciului de relatii clienti provident. Agenția își îmbunătățește dinamic cunoștințele despre dorintele clientilor, pe toate planurile.
Acest sistem la cheie permite oricarei companii să recâștige controlul asupra satisfacției clienților, valorificând în același timp datele dobândite pentru a îmbunătăți experiența clienților pe termen mediu.
Ce va poate oferi serviciul relatii clienti provident?
Iată cateva moduri de comunicare pozitiva atunci veți interactiona cu serviciul relatii clienti provident (fie prin telefon, e-mail sau prin formularul de pe site):
O atitudine pozitiva si deschisa fata de client
Lucrurile nu sunt întotdeauna grozave – mai ales într-un mediu de afaceri – dar consilierul financiar care va va contacta va avea mereu o atitudine pozitiva. Dacă cineva vine la un consilier cu o problemă, acesta va oferi soluții viabile. Merită să aveti incredere ca veți primi răspunsuri în timp util, feedback aprofundat și servicii mai personalizate pentru clienți. Acest lucru îi va ajuta pe toți să se blocheze pe negativ.
Relatii clienti provident: explicatii pe intelesul tuturor
Simplitatea este cheia serviciilor financiare. Clienții pot avea întrebări complicate, dar răspunsul ar trebui să fie lipsit de jargon din industrie și concepte complicate. În schimb, angajații de la relatii clienti provident vor vorbi cu clienții având în vedere cunoștințele lor tehnice, explicând ideile după cum este necesar.
Solicitați mai multe informații fara stres
Consilierii de la relatii clienti provident vor fi mereu atenți la problemele și preocupările clienților. Cel mai bun mod de a afla este prin a pune întrebări. Asigurați-vă că specialistul financiar va implică în mod activ în conversație.
Cu instrumentele tehnologice potrivite care eliberează timp pentru a interacționa cu clienții, serviciul de relatii clienti provident poate dedica mai multă energie experienței consumatorului.