Fiindcă societatea românească asociază creditele cu instituțiile bancare, oamenii prezintă un nivel înalt de reticență atunci când sunt puși în situația de a alege un credit. Cu toate acestea, acreditarea de către instituțiile abilitate a IFN-urilor (a instituțiilor financiare nebancare) a transformat percepțiile despre credite. Suntem de părere că acolo unde există competitivitate există și servicii mai calitative dar și mai multe avantaje pentru clienți. În raport cu alte companii nebancare care oferă credite Credius IFN contact pune la dispoziția oricărui client o platformă intuitivă și ușor de utilizat cu asistență permanentă prin Live Chat sau contact telefonic. Profesionalismul este punctul cheie la Credius deoarece ne dorim ca ai noștrii clienți nu doar să devină fideli companiei, ci adevărați parteneri în îndeplinirea dorințelor. Dacă Credius IFN contact oferă credite avantajoase cu politici și protocoale bine stabilite, clientului îi revin două sarcini: analiza temeinică a propriilor nevoi și trimiterea cererii. Fără timpi îndelungați de așteptare și fără documentații stufoase!
Pare totul incredibil de simplu, nu-i așa? Pentru a înțelege cu adevărat cultura organizațională a unei companii, dezideratele și modul în care transformă dorințe în povești, să poposim în spectrul tradiției Credius IFN contact pe meleagurile românești. Intrată pe piața din România în anul 2013, Credius este o companie financiară nebancară care utilizează capital străin. Pe de o parte cu dorința de a mări portofoliul de clienți Credius IFN contact a implementat atât tehnologii avansate de creditare cât a deschis și birouri în județele din țară pentru a ajunge mai aproape de nevoile financiare ale oamenilor. Atât contextele economice cât și deschiderea treptată a oamenilor pentru creditele nebancare au transformat Credius IFN contact într-o poveste de succes.
La Credius IFN contact ai parte de toate informațiile de care ai nevoie!
Transparența și armonia relațională cu clienții sunt două dintre principalele deziderate la Credius. În acest sens, resursa umană specializată este întocmai pregătită pentru a face față provocărilor de natură economică care vin dinspre piața concurențială. Creditul în 5 minute cu minim de documente a fost una dintre tehnologiile întreprinse de Credius care au sporit încrederea oamenilor în companiile de credite.
Nevoia ca toți clienții să își prioritizeze nevoile financiare se naște din tendița oamenilor tot mai acută din ultimii ani înspre consumerism. Practic, creditarea este un proces la Credius IFN contact care nu ține cont de bunurile sau motivele din spatele creditării dar, fiindcă Credius pune cu adevărat clientul pe primul loc, se încurajează raționalitatea în alegeri. Visezi de mult timp la o vacanță dar nu ai resurse financiare suficiente? Vrei să îți înlocuiești mașina de spălat indispensabilă din orice gospodărie? Credius acceptă orice fel de provocare și acordă, asociat creditului pentru nevoi personale, sume cuprinse între 800 de lei 50200 de lei pentru ca tu să fii cu un pas mai aproape de dorințele tale.
Credius IFN contact- apel telefonic sau vizită la birou?
Pentru orice tip de nelămurire legată de creditare Credius IFN contact a conceput mai multe alternative prin care să intri în contact cu specialiștii Credius. Una dintre acestea este apelul telefonic la 031 9005 iar o alta este conversația prin Live Chat direct în platformă. Totodată, pentru cei care nu preferă comunicarea de acest tip, vizita în unul dintre birourile Credius poate fi extrem de fructuoasă.
Cu tehnologii inovative de acordare a creditelor, birouri în aproape toate județele României, avantaje financiare explicite pentru clienții fideli și oferte personalizabile, Credius IFN contact realizează legături indestructibile cu clienții, aceștia revenind iar și iar atunci când problemele financiare sunt iminente. Cu dorința de a oferi servicii calitative, Credius rămâne în top 5 instituții creditoare nebancare din România.